Lite besviken

... är jag på Boomerangs höst/vinterkollektion. Det känns som att de har tappat "preppy" stilen nästan helt och kör på någon slags retro-stil. Inte alls min grej då jag inte tänker betala dyra pengar för att se ut som någon loppis-människa. Jag har enbart köpt två plagg på Boomerang hittills denna höst och det är lite eftersom jag egentligen är en riktig Boomerang-nörd: Istället har jag köpt ett par plagg ifrån Lexington som verkligen har den där "preppy" känslan som jag vill ha. Kläderna är något dyrare och säljaren på Store Västerås är lite väl sälj, sälj då hon har försökt få mig att köpa kläder som inte är klädsamma för mig. Det gillar jag INTE! Skulle aldrig hända hos Boomerang. Nästa plagg jag köper får inte vara blått eller grått och helst inte randigt. Kommer aldrig att gå! =)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det kommer nog inte att hända eftersom du tycker om randigt, jag tycker også att det är fint.

2012-10-12 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0