Förberedelser

Om ca sex veckor flyttar vi tillbaka till stan! Mitt största problem just nu är om jag hinner fira advent och jul. Vissa tycker nog att oktober är alldeles för tidigt att börja planera advent och jul. Men icke jag! Jag ser redan fram emot att ta fram mina adventsstjärnor och alla mina tomtar. Idag köpte jag två nya adventsljusstakar till mitt nya kök i stan. Jag har velat haft dem en längre tid! Dock är jag lite osäker på färgvalet - borde kanske köpt röda?! Men jag gillar en vit grund och röda detaljer när det gäller mina julinredning.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättefina stakar, dom blir toppen i staden.

2012-10-20 @ 22:01:00
Postat av: Prylmani

När jag packade upp dem var båda trasiga och finishen urusel. Dessa är återlämnade till Bauhaus!

2012-10-23 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0