Shopping-helg till hemmet

Det har varit en riktig shopping-helg! Känns väldigt bra då jag behöver lite ytligheter i mitt liv inte bara en massa allvar...

Detta har jag och mitt älskade husband köpt till vårt hem:

         

Jag har länge velat ha en Pappelina - Viggo matta till mitt kök och nu har jag en!!! Fantastiskt! Fick tips av min gode vän M att Cervera sålde Le Creuset 4,2l grytan till endast 999kr, normalpris 1699kr så jag var bara tvungen att slå till. Nu har jag inte råd att köpa mat till grytan! Ha ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin gryta och en flott matta, det glädjer jag mig till att se.

2011-09-28 @ 15:35:47
Postat av: Anonym

Schysst som tusan på vita golv!

2011-10-01 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0