Nya foton!

Var idag på blixtvisit till huset med en del kartonger. Denna helg kommer också målningen bli klar, vilket känns hur skööönt som helst! Det är verkligen VITT i huset men det är SÅÅÅ fint. Kom idag också ihåg kameran, så här kommer lite nya foton:

         



Huset är inte längre än enda byggarbetsplats så nu kan jag verkligen börja planera hur vi ska möblera, inreda osv. Detta är nog de sista fotona på huset jag lägger upp här på bloggisen. Hur det blir efter att allt är klart får ni komma och se på plats!

Nu ska jag ut och botanisera på stan bland inredningspryls! Imorgon blir det att gå loss på IKEA...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verry verry nice gläder mig till att se det.

2010-03-20 @ 18:54:05
Postat av: the one and only best cusine

super fint!!!!!!

2010-03-21 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0