Ambivalens

"Alla" frågar: När flyttar ni? Ska det inte bli skönt att flytta? osv osv. Mitt svar: Vi flyttar snart och jag längtar faktiskt till det lilla huset men definitivt inte bort från civilisationen och platsen/orten där huset står. Men igår tänkte jag att om vi hade bott kvar i Västerås och inte velat köpa lägenhet så hade det blivit något opersonligt och tråkigt radhus i ett område jag absolut inte vill bo på... så då känns det här verkligen som ett bättre alternativ. OM nu detta blir helt fel så kan jag inom ett år vara tillbaka i vår lägenhet i stan då vi hyrt ut i andra hand och även om det säkerligen skulle kännas hemskt att sälja det lilla huset så skulle nog det också gå!

Livet blir väl det man gör det till?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte helt fel tänkt.

2010-03-22 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0