Tant Raffa = ME?

Det är bara att konstatera att jag börjar bli TANT på riktigt - det går inte att förneka signalerna längre som är:

* MÅSTE ha personlig service när jag handlar kläder annars går jag ut ur butiken.
* Använder numera bara ett märke när det gäller underkläder bh - Chantelle och Björn Borg boxer. Skulle ALDRIG ta på mig HM underkläder. 
* Blir irriterad när jag glömmer rabattkupongen hemma.
* Kan inte handla i en matbutik som har dåliga grönsaker och inte trevlig kassapersonal.
* Gräver i mathyllorna för att få så bra datum på produkterna som är möjligt.
* Köper 1.5 liter ORANGINA på Ica istället för 6-pack San Pellegrino för att det är ju mycket billigare.
* Kollar rabatterna på mitt ICA - kort.

Ja, listan kan ju göras längre... mycket längre.

Tog tjänstledigt idag för att hinna ifatt mig själv lite och var en sväng på stan och köpte en ny bh från ja... Chantelle. Tänk att det alltid är så TRÅKIGT att köpa underkläder men det finns ju inget VÄRRE med osköna underkläder. Ja, se där... ytterligare en tant-poäng!

Kommentarer
Postat av: lotta cederborg

ha ha ha så sant som det är sagt!

2010-01-18 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0