Slutshoppat

... är det för mig i fortsättningen då min käre, ärade make har "anställt" en rörmokare för 500kr/h som ska gå omkring och "loda" (slöa) i huset. Man kanske skulle ta och byta karriär och bli rörmokare istället?! Ha ha... man kan ju alltid hitta någon dumskalle att mjölka pengar av dvs. stadsbor som av någon konstig anledning får för sig att flytta ut i bushen där det knappt går att åka kommunalt. Det är bäst att jag beställer min Howard nu medan det finns några pengar kvar!

Husrenovering suger!


Kommentarer
Postat av: lotta cederborg

ha ha o det är bara början...:)

2010-01-31 @ 19:30:57
Postat av: Prylmani

Jag ser redan fram emot slutet! =)

2010-02-02 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0