Renovering del 1

Det där med köksinredning är GANSKA trist att planera tycker jag. Just nu sitter J och suckar vid sitt skrivbord över att behöva rita om köket då hans tidigare ritning har försvunnit.

Själv sitter jag och drömmer bla. om nya tapeter till sovrummet, självklart har jag fastnat för Designers Guild. Varför man nu ska ha sådana tapeter på vischan?! Eller ja...varför inte?!

Så här vill jag att mitt eller ja vårt ok då...sovrum ska se ut (tyvärr har inte vårt hus något tornrum):



Jag har inte ens vågat kolla upp vad tapeterna kostar rullen....

Man kan väl säga att jag och J har lite olika fokus i detta husprojekt. J gör grovgörat och jag bestämmer inredningen. Väldigt bra uppdelning måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: lotta cederborg

SNYGGT!!!!!

2010-01-09 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0