Nu dansas julen ut

... inte bokstavligen kanske men jag håller just nu på att "plundra" granen! Det är verkligen inte lika kul att ta bort julgrejerna som att ta fram dem. Det blir alltid så tomt när mina fina stjärnor försvinner i fönstren och alla mina jul-ljuslyktor och mina älskade tomtar åker ner i kartongerna igen. Vid den här tiden på året brukar jag också lura mamma till Åsby för att köpa lite nya växter osv men just nu är det ingen mening eftersom vi flyttar om ett par månader. Men det lär väl bli ett par turer dit nu i vår eftersom vi numera också har en stor trädgård.

Idag fick vi också veta ungefärlig kostnad på all VVS. DYRT! Inget svartjobb här inte då vi gärna vill att vår dyra villaförsäkring vi tecknade ska gälla om något händer. Vattenläckor är skoj har jag hört! Det känns väldigt skönt att DET också är klart.

Nästa vecka börjar renoveringen på allvar. Ska bli spännande!!!


Kommentarer
Postat av: lotta cederborg

he he ska bli spännande att se:)

2010-01-12 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0