MORR

Det vore ju verkligen KUL om jag fick bestämma något i detta husprojekt... vi beställde kök utan att jag hade sett luckorna "LIVE", J har beställt alla vitvaror - har ingen aning om hur de ser ut... såg dem en gång snabbt när vi var runt och kollade priser på olika varuhus. Nu har J också beställt NYTT golv till i princip hela undervåningen utan att först ha pratat med mig. Jag trodde att vi skulle spara pengar eftersom vi inte vet hur vi kommer att trivas. Jag är nästan helt säker på att vi kommer att trivas i huset men platsen, hmmm... det får vi se. Har ärligt talat svårt för denna bond-mentalitet som i mångt och mycket lever kvar där. Jaja... nu var det ju inte det detta inlägg skulle handla om!

När nu J har bestämt alla ovanstående saker så är ju ett som är säkert att JAG kommer att bestämma all inredning - tapeter, gardiner, lampor, mattor osv. Så om vi nu i alla fall kan punga ut pengar till nytt golv är det ju inte mer än rätt att jag får en HOWARD - soffa till biblioteket (som inte Jockes polare får sitta i):



Observera att det inte ska vara någon halvtaskig-cheap variant från Mio. Nu är jag på krigstigen, igen!

Kommentarer
Postat av: lotta cederborg

he he helt rätt!!!

2010-01-27 @ 13:54:03
Postat av: Mamma

Just det

2010-01-27 @ 16:13:31
Postat av: mannen

sluta snacka

2010-01-27 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0