Lap-top del 2

Efter att ha tjatat på J om att jag absolut ville ha en rosa laptop gav han igår till sist med sig och letade fram en rosa laptop som bara var "halv-Kalle Anka". Idag när vi skulle köpa laptopen var den givetvis slut... typiskt! Men jag får väl säga att det var tur i oturen eftersom J till sist övertalade mig att köpa en bättre laptop med bättre grejer inuti, fråga mig inte vad det är... har ingen aning men det kommer inte att "hänga sig" när jag strömmar film och kollar på youtube-klipp i alla fall. Sånt blir jag nämligen galen på! Så det fick bli funktion före det rosa, snyft... Men det känns som min svarta mini-PC från Samsung är helt ok:


Längtar till den är klar att använda. (Mamma, nu får du min gamla laptop lagom till flytten!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tackar,tackar.

2010-01-06 @ 17:17:59
Postat av: LM

Bara för att datorn är bra så behöver den inte vara ful. Piffa upp den! =) http://www.infectious.com/laptop-skins

2010-01-19 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0