Köket igen

I natt blev det inte många timmar sömn, låg och funderade över vårt kök bland annat. Det kan man ju också göra istället för att sova. SNARK!!! Eller ja, mycket snark blev det ju inte för min del, den delen stod J för! HA HA! Eftersom vi inte ska ha svart stenskiva i köket utan massiv ek så kom vi fram till att högblanka vita luckor kanske inte är så snyggt till så nu har jag letat fram nya luckor på IKEA:



Jag tror faktiskt att detta blir bättre i det kära gamla rucklet vi har köpt, fast jag vill ju självklart ha mer vitt - väggar + golv och inte någon FUL jävla Ikea - lampa som på fotot. Inget emot Ikea - lampor, jag/vi äger flera stycken men vissa är bara för gräsligt fula och opersonliga.

Kommentarer
Postat av: ullis

det där blir ju kanoners! Passar i ett äldre hus också. Ett sånt kök jag skulle vilja ha.

2010-01-14 @ 12:28:19
Postat av: Prylmani

Vi hoppas att det ska bli fint! =)

2010-01-14 @ 15:50:01
Postat av: Mamma

Det blir säkert hur fint som helst, i det gamla "rucklet"

2010-01-14 @ 17:24:33
Postat av: Prylmani

Inte bara det gamla rucklet mamma utan det KÄRA gamla rucklet. Kram!

2010-01-14 @ 19:23:46
Postat av: Mamma

Presis det KÄRA gamla "rucklet" kram själv.

2010-01-14 @ 20:07:25
Postat av: Mannen

För att förtydliga så är det inget ruckel - det är världens bäste hus!

2010-01-14 @ 21:39:18
Postat av: Jenny

Hihi, då kanske också "din" diskho passar lite bättre också - om nu fortfarande har bestämt er för Lidingö?! Ska bli såå spännande att åka o hälsa på i ert "nygamla" hus sen! :)

Kram kram!

2010-01-16 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0