HJÄLP!!!

Idag blev jag och J husägare! Vi har köpt mitt barndomshem tillsammans. Känns hur läskigt som helst, det tar nog någon vecka innan vi har smält detta faktum. Med detta kommer också min blogg att hädanefter bli en sådan där trist blogg som handlar om renovering och inredning eftersom fokus i mitt liv kommer att vara där ett tag framöver. Just nu har vi stora bryderier över hur mycket köket kommer att kosta och så håller vi tummarna att trägolvet i vårt blivande bibliotek och i hallen ska vara fint under plastmattorna som mammsen & pappsen la in på 80-talet.

Här kommer ett underbart vinterfoto på det lilla hus vi köpt:



Fortsättning följer... det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååååå det är så fint, men det visste vi ju redan.

2010-01-05 @ 19:41:01
Postat av: ullis

Jag ser fram emot att komma och hälsa på sen! Spännande med hus, massor av inredning att se fram emot.

2010-01-05 @ 21:08:56
Postat av: Anonym

Grattis, vad kul att det blev så här!

Har försökt posta julkort men visste inte om ni flyttat iväg och du som är så hemlig på eniro och allt:) lycka till!

Malena

2010-01-06 @ 00:14:33
Postat av: Prylmani

Ser fram emot att få besök i sommar av de som vågar åka ut på "vischan". Kram på er!

2010-01-06 @ 14:36:58
Postat av: Mariam

Fint!! Ser fram emot att äta hembakta bullar där! :)

2010-01-15 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0