Boomerang - REA

Jag slog nog personligt rekord när jag idag hämtade ut påse modell större ifrån Boomerang. Nu är jag välekiperad för ett tag framöver, i alla fall när det gäller Boomis-kläder. Eftersom Lina är världens bästa butikschef (måste ju fjäska när jag vet att du läser min blogg) hade jag naturligtvis fått komma tidigare och plocka ut godbitarna. Måste nog hålla med säljaren A att jag har en hel förmögenhet som hänger i garderoben. Men jag lovar att Boomerang-garderoben är välanvänd då den har kommit att bli min "vardagsuniform".

Detta köpte jag idag:

                   

         

Jag köpte också inte mindre än tre par byxor - blåa jeans, röda manschester (har redan ett par svarta i samma modell som jag bor i) och bruna chinos.

Måste säga att tom. prylmanin personifierad har fått sitt lystmäte tillfredställt idag. Pratade med min "born to shop"- kusin L i telefon för en liten stund sedan och hon skulle inte shoppa något på hela februari?! Kanske vore något för mig att anamma... men det verkar ju TRIST!!! Eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Lina

:) Härligt med fjäsk!



Va fin du kommer bli nu i alla dina nya fina kläder!

Jocke också såklart!!



/Lina

2010-01-06 @ 19:41:08
Postat av: Mamma

Mycket fina kläder, du kommer att se super ut i dom.

2010-01-06 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0