Årets första smurf

Som jag skrev i min sammanfattning av årets prylar så tog min smurfsamling lite time-out 2009. 2010 har jag bestämt ska bli det året jag har alla de första 100 smurfarna, det borde ju inte vara någon omöjlighet då det fattas 39 st!

För några minuter sedan vann jag en auktion på Tradera med den här smurfen:



Jag har redan två varianter av den här modellen, där ränderna på dess badbyxor varierar. Kunde inte låta bli, då detta är en av mina favvo varianter. Jag har bestämt mig för att själv lägga upp lite auktioner på Tradera och använda pengarna som jag eventuellt tjänar till nya smurfar.

Smurfa mer!


Kommentarer
Postat av: ullis

klart det är en favvo, han är ju en latsmurf (eller?) Jag tycker det ser väldigt bekvämt ut i alla fall, helt klart en smurf i mitt tycke.

2010-01-12 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0