Illa, illa

... går det för mig att köpa billiga kläder. Det gick ju bra första gången jag var på Gina Tricot men nu har jag varit där inte mindre än TVÅ gånger och försökt hitta billiga sommarkläder utan resultat! Det enda jag köpt är ytterligare en oversize t-shirt. Jag köpte också en billig tunika på Åhléns i måndags men igår lämnade jag tillbaka den för den var så FUL. 

Ett annat problem jag ser när det gäller billiga kläder är att jag tenderar att bli ganska snål när det väl är dags för köp. I vanliga fall är det ju inga problem för mig att köpa en tröja eller skjorta för sisådär 1000kr men plötsligt blir 199 kr för en tunika väldigt dyrt! Jag menar en tunika från tex. HM eller Gina Tricot är ju inte mer värd än 99 spänn, eller?!

Jaja, ska väl försöka göra ett nytt försök imorgon eller till helgen, eller så kan jag ju spara pengarna men det är ju TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: carolina

Lägg ner H&M och alla andra budget alternativ, vi blir bara besvikna ändå.

2009-06-04 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0