Helgens shopping...

I denna hetta behövs det ibland lite vilande ifrån solen och inget går ju då upp emot lite shopping!!! Helgen bjöd på följande:

Ny bikini ifrån Twilfit:         



Gladiatorsandaler ifrån Scorett: Fick 10% rabatt av Jockes snälla polare som jobbar där.



Men snällast är nog Lina på Boomerang som lät mig köpa denna ursnygga randiga kofta för 50% av ordinarie pris fast det bara var 30% rabatt just nu:



Jag har gått och tittat på den här koftan hela våren men eftersom jag redan har en nästan identisk marinblå kofta därifrån tyckte jag att det var lite onödigt att köpa den men för halva priset var det ju inget mer att fundera på. Eller hur?!

LYCKLIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0