Uppdrag slutfört!

Mitt mål idag var att handla lite BILLIGA sommarkläder på Monki I Uppsala och jag lyckades också. EGENTLIGEN (mycket användbart ord) är Monki lite för ungdomligt för mig men rotar man runt  finns det en hel del snygga grejer som dessutom gör att plånboken inte känns så jättetunn efteråt. Är alltid fascinerad över att jag får så många plagg för pengarna när jag shoppar i lite billigare butiker. Hi hi...

Dagens shopping:

                   

Här är ett foto på oversize t-shirten jag köpte på Monki förra veckan:


Så nu måste jag i fortsättningen åka till Uppsala för att shoppa på Monki!


Kommentarer
Postat av: Lotta Cederborg

ooo vilka chica shorts dom vill ja osså ha:)

2009-07-01 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0