MOOMIN!!!

Då har jag varit i Skultuna igen och nu har jag minsann fått Mumin-fnatt! Jag hade stora diskussioner för några månader med mig själv OM jag skulle börja samla på Mumin-muggar och kom då fram till att jag INTE skulle göra det. Men man kan väl alltid ångra sig, eller hur?! Dessutom finns det ju mängder av andra mysiga mumin-grejersom jag kan börja samla på, he he...

Köpte dessa muminmuggar:

              

Vill också ha de här:

              
Annan Mumin-grej jag bara MÅSTE ha:



Man kan väl ändra sig, eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Lotta Cederborg

ha ha huset vill mina ungar osså ha:)

2009-07-19 @ 13:28:28
Postat av: Mannen

Moomin har jag obehagliga minnen av.....

2009-07-20 @ 15:04:13
Postat av: Lilla Karl

Ha ha. Ska du ha pennorna på jobbet eller?

2009-08-09 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0