Jag vill ha lön!

Jag vill att det ska vara den 27:de snart, jag vill att det ska vara den 27:de snart, jag vill att det ska vara den 27:de snart... för då kan jag hämta ut min ursnygga chinos på Boomerang + lite annat smått och gott som jag hittat där. Jag kunde givetvis inte hålla mig därifrån så igår tog jag en sväng förbi där... Jag hittade också en halsduk som matchar mina tumvantar jag fick därifrån i julklapp. Bästa servicen i Västerås!

I only work for money (kanske inte så smart att skriva detta när min chef påstår att han läser min blogg ibland).

Kommentarer
Postat av: charlotte cederborg

jag vill att det ska bli den 25:e...tips sälj på tradis

2009-01-17 @ 20:13:59
Postat av: Prylmani

Tyvärr har jag lönedatum den 27:de! Orkar inte lägga ut några auktioner just nu... men annars en bra idé!

2009-01-18 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0