Fortfarande tomtefnatt

Nytt år och nya prylar! Lite spännande... vilka prylar kommer jag att känna glädje, ha-begär och ångest inför?! Just nu har jag i alla fall fortfarande tomtefnatt! Det är väl inge´ kul att köpa julprylar på REA när julen är över skulle nog vissa hävda, och jag med till viss del. Men glädjen var stor då jag hittade detta Cult design fat på Åsby idag, jag tom. gjorde en liten segerdans:



Jag söker ju med ljus och lykta efter julprylar ur Cult designs gamla X-mas serie. Nu fattas verkligen bara kannan sen behöver jag inte gräma mig längre över att jag inte köpte hela serien julen -07.

Hittade också ytterligare en tomte på Åsby:



Funderade i november på om jag skulle börja samla på dessa tomtar också men kom då fram till att jag inte ORKADE samla på NÅGOT mer. Men vad ska man göra när det är REA?!

HAPPY NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0