ÄNTLIGEN!

... äger jag ett Odd Molly plagg. Idag så trackade min gode vän K mig för att jag åter igen har handlat på faktura. Jag som lovat mig själv att jag aldrig mer skulle köpa på faktura (förutom H&M då). Men vad att göra när man fått Odd Molly - mani?! Min Odd Molly blus var faktiskt jättefin och satt supersnyggt på mig så tyvärr kommer nog detta leda till att det kanske blir fler fakturaköp i år. Hoppas inte Jocke ser det här... he he...

Jag har redan hittat flera Odd Molly plagg som är helt underbara:

                     


                    

Tyvärr får jag nog råna en bank om jag ska ha råd med dessa plagg... men jag kan ju alltid rensa mitt Narnia lite... så kanske jag i alla fall har råd med t-shirten för den skulle vara NICE att ha nu i vår och sommar... 

Måste fixa pengar, måste fixa pengar... Spara pengar, spara pengar... så var det. Tänk att jag glömmer så lätt...


Kommentarer
Postat av: J

Du är bäst, hopplös men bäst ;)

2009-01-20 @ 22:12:56
Postat av: charlotte cederborg

den gråa var supersnygg:) skulle jag nog passa i hi hi

2009-01-21 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0