Smurfa vidare

Då min smurfmani har infunnit sig igen har jag idag lagt bud på en del smurfar som finns på Tradera. Jag hoppas givetvis på att göra några fynd. Räknade genom mina smurfar igår och kom fram till att jag har 257st. Det är ungefär hälften av alla som finns och då är inte de olika varianterna inräknande. Men någongång i livet kommer jag ha åtminstone en av varje modell. Det är i alla fall mitt mål.

Dessa smurfar har jag bland andra lagt bud på:

                   

Hoppas, hoppas jag vinner några auktioner nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får dom.

2009-04-10 @ 18:22:29
Postat av: Lotta Cederborg

257 inte illa!!!!!:)

2009-04-12 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0