Prylmanin består

När livet inte riktigt blir som man har tänkt sig är det skönt att något är som vanligt, i mitt fall min prylmani. Det är tur att det i alla fall tillfälligt går att lätta på livets tryck med shopping.

Igår piggade jag upp mig själv med en 500 kronors t-shirt från Boomerang:



Naturligtvis helt OVÄRT men gårdagens känsla av tillfredställelse håller i sig än idag. Dock vill jag ju att samma känsla ska finnas imorgon därför tröstshoppade jag idag denna "somriga" klänning från MQ:



Jag hoppas att få bära denna gräsgröna klänning som klychigt nog har mönster av fyrklöver en solig sommardag när livet förhoppningsvis går i en annan riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0