Fabergé

Nu till påsk är ju ägg i alla varianter heta prylar. Själv har jag aldrig varit så mycket för påskprylar men jag skulle verkligen inte tacka nej till ett Fabergé ägg, som är en av de mest utsökta prylarna som jag känner till:

                         

Då jag tyvärr inte tillhör den ryska tsarfamiljen Romanov och heller inte har råd att köpa en replica för sisådär 15000 dollar så får jag i påsktider nöja mig med dessa Fabergé-inspirerade ägg, som jag hittade i Västerås slotts souvenirbutik:



Pöbeln får hålla tillgodo med det som erbjuds!


Kommentarer
Postat av: Oakim

Kanon....

2009-04-07 @ 18:47:33
Postat av: Lotta Cederborg

vill osså ha!

2009-04-12 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0