Vill också ha något kul!

Det är SYND om mig, ja... det är det!!! Jocke är ju som bekant på mig om min prylmani och kommer ALLTID med någon syrlig/ironisk kommentar så fort jag ser en pryl jag vill ha. SÅÅÅ ofta händer det ju faktiskt inte att jag vill ha något menar jag.  (Hi hi... Det där trodde jag inte ens på själv.) Dock har ju Jocke en rollspelsmani som är lika knasig som min prylmani om än knasigare... Nu har jag varit en snäll fru som låtit sin man får hans önskan uppfylld dvs. han har fått köpa en massa rollspel. Observera att en del läggs undan som julklapp! Som tröst eller snarare för att få tyst på sin gnälliga fru kommer jag inom de närmaste dagarna få denna superduper söta smurfhund från Svampbyn:



Lite historia om denna hund också tagen från Svampbyn: Valpen var en gåva till Gammelsmurfen, från trollkarlen Homnibus. Då hundvalpen var stor för de små smurferna hade de svårt att hålla reda på honom, men bebissmurfen lyckades öppna medaljongen i halsbandet - och blev därmed valpens mästare. Valpen skyddar smurfarna från Gargamel och Azrael.

Undra om Valpen kan skydda mig från min prylmani?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0