Shoes... praktiska sådana.

För ett par år sedan var jag tvungen att köpa PRAKTISKA skor till jobbet. Ofta, inte alltid är praktiska skor väldigt fula enligt min mening. När jag var yngre sprang jag ALLTID omkring med skor som hade hög klack. Något annat var otänkbart, nu på ålderns höst... he he... blev jag tvungen som sagt att köpa fotriktiga skor, började med att köpa ECCO - sandaler. Bara det var väldigt kul på jobbet att jag hade ECCO - skor. Jag behöver väl inte berätta hur många gånger jag EGENTLIGEN har använt dem. Sedan satsade jag på ett par bruna Birkenstock, de stod alldeles för länge under mitt skrivbord på jobbet, oanvända givetvis. Häromdagen köpte jag gummistövlar. Men de var faktiskt jättefina:



Fast idag var jag och lämnade tillbaka dem, ångrar mig nästan... Men jag kunde inte motivera att jag skulle ha ett par gummistövlar för 500 kr när jag EGENTLIGEN behöver nya walking-shoes till mina långpromenader. Så det får bli ett par sådana här istället:



Suck, suck, suck! Bär emot att lägga 1000 kr på ett par sådana tråkiga, praktiska skor från ECCO. Småpratade tom. med en TANT inne på Ecco shop hur bra ECCO - skor var. Jag kan ju lika gärna gå i pensionen direkt! Det är Jocke INTE jag som köper Ecco. Dock skulle det aldrig falla mig in att inte satsa på kvalité när det gäller skor för motion. Så de så!

Jag tröstar mig med att Smufernas hund: VALPEN kom på posten idag. Den var urgullig!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag har faktiskt nästan likadana, och jag lovar att jag inte ångrat mig en dag sen jag köpte dem, ecco eller ej.

2008-09-19 @ 07:37:16
Postat av: bitte

snygga

2008-09-23 @ 13:04:45
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Solan

skrattar



Fula?... Nej, de är sköööna ler

2009-06-12 @ 00:28:57
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0