Nya kleeeder

Idag kom jag iväg, för att handla kläder... Igår kväll hade jag nämligen ännu ett nervöst sammanbrott på min garderob så nu är Narnia rejält utrensat och alla "skinny-kläder" borta. Det är bara att INSE FAKTUM att jag inte kommer att kunna ha stl 28 i jeans på bra länge eller om än någonsin mer. Nu behöver jag inte längre titta ilskt på de kläder jag inte kan ha mer.

Tillbaka till dagens köp, äntligen fick jag köpt den där Boomerang skjortan jag kollat in ett tag nu:



Naturligtvis gör inte bilden skjortan rättvisa, den är både snygg och superskön vad mer kan man begära, ja... att den ska vara billig men det var ju den inte direkt. Observera att jag ju har stamkundsrabatt ( jag är så himla nöjd över det)! Passade också på att köpa en röd topp av de få REA - plagg som var kvar. Har en likadan fast vit redan så jag vet att jag inte kommer att ångra köpet. Sen blev det tyvärr inget mer köp för en hungrig Jocke dök upp och då var det slut på det roliga. Men det går ju alltid att gå en sväng imorgon också med min gode vän K som är lite mer villig att springa i affärer och också gillar prylar!

Smufa mer, smurfa mer... dvs. shoppa loss, shoppa loss...

Förresten så har Linda P blivit ganska dåligt sedan de bytte lokal. För hög musik och för mycket snorungar som ändå inte köper något. Nej, jag får nog hitta ett nytt andra "favvo" - ställe. Lite synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0