INGET ATT TA PÅ MIG!

Idag var det en sådan där morgon igen, då absolut inget passar! Sommargarderoben har långsamt börjat bytas ut mot höst/vintergarderoben. Ja, jag har en sommargarderob och en höst/vintergarderob. Nu är ju årstiden lite både och så beroende på väder och tidpunkt på dygnet används båda garderoberna. PROBLEMET är, ja det är mina i-land problem igen... att jag inte har något att ta på mig! I morse provade jag typ hundra olika (nej, har inte så många överdelar) toppar/skjortor innan jag hittade en bra outfit! Eller outfit och outfit... jag har inga outfits längre, är alldeles för gammal men det känns alla fal bra att jag kommit upp i den åldern jag inte behöver se dösnygg ut i ett linne och en kortkort kjol. Kanske inte har med åldern att göra utan snarare med mental mognad dvs. att man värdesätter andra saker i livet än sitt utseende. Säger hon som alltid har klädproblem!

Tillbaka till min garderob igen... jag behöver ett par svarta jeans, ett par nya blåa jeans, ett par svarta skor (sett ett par snygga på Vagabond) & sen måste jag faktiskt ha en av de där "långskjortorna" på Bommis.

Jocke, nu har jag tänkt i flera dagar och jag vill ha den forfarande.

Har jag inte varit duktig och eftertänksam nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0