Gillar...

Nu i veckan var jag till Uppsala... då jag hade lite tid att "slå ihjäl" innan mitt tåg skulle gå hem vandrade jag givetvis omkring lite i butiker och hamnade till sist på Pocket shop. Tänkte att min skrala plånbok i alla fall skulle ha råd med en pocket... Då jag är verkligen inte är något pocket-fan förrutom när jag är på resa så "bidde" det inget köp. Däremot hittade jag denna kasse i filttyg som hade en text som behövs i detta j-vla Jante-lag land:  

 

Jag tänkte att de 9.5 av 10 som inte förstår ironi kan få låta sig provoceras och jag får mig ett gott skratt på köpet.

Jag behöver väl inte säga att min bok: "The World of Buddhism" som jag hade inhandlat tidigare samma dag på Lundeq passade perfekt i kassen?!

Kommentarer
Postat av: Ullis

ÅÅ. jag vill ha!!!! Vart hittade du den?

2008-09-28 @ 09:43:24
Postat av: Prylmani

Du hittar den på Pocket shop för 25 kr! Billigt va?! Typ det billigaste jag köpt på länge som faktiskt är något att ha.

2008-09-28 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0