Dyra vanor

det har jag... när det gäller ganska mycket. Bland annat ÄLSKAR jag dyra krämer. Som en något naiv 21 - åring klev jag en dag in på NKs (givetvis) Parfym & Kosmetika avdelning och blev fångad av en överspacklad och stroppig säljare från Biotherm som prackade på mig en ansiktskräm med sälj repliken: "Du vill väl inte att din hy ska se ut som 50 när du är 30"?! Jag har sedan dess varit helt förälskad i denna fantastiska creme:



I perioder då det varit lite svalt i kassan har jag intalat mig själv att jag inte behöver denna kräm utan kan köpa en ansiktskräm på Apoteket som är minst lika bra. Inget illa om Apoteket, jag använder en hel del av deras produkter men deras ansiktskrämer håller inte samma kvalité, i alla fall inte för min bortskämda hy. Nu är det dags att köpa en ny tub av denna kräm som självklart har gått upp i pris varje gång jag ska köpa en ny.

En annan kräm som jag fullkomligen älskar är:


Den har jag hittills lyckats få i present inte mindre än tre gånger! Bävar för den dagen jag måste punga ut många rara pengar (nu lät jag som Krösus Sork) för beroende (också) av denna kräm har jag blivit!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag hittade en del bra priser på donnabeauty.com och beställde en av mina Cliniquefavoriter därifrån en månad då jag inte hade råd att köpa den, då fick jag den ju på räkning istället.

2008-09-30 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0