Det som inte syns, räknas inte...

Idag var jag på jakt efter en ny bh. Finns det något tråkigare än att köpa underkläder?! Jag menar... en ny bh kostar minst 200kr om du överhuvudtaget ska ha en bh som sitter någorlunda. HM är med andra ord helt uteslutet och dessutom har många av deras bh´ar töntiga ilägg som ska fylla ut dina kupr. Nej tack!

Har faktiskt hittat en modell på Lindex som jag gillar som bara kostar 169 kr. Sagt och gjort, jag traskade till Lindex men min storlek var givetvis slut. Servicen på Lindex är ju också relativt obefintlig men ja... det är ju en annan diskussion. Det fick bli Twilfit istället där det visserligen är lite dyrare men personalen betydligt mer tillmötesgående.

Smet självklart in på Boomerang också... det var ju flera dagar sedan jag var där sist! Provade två "långskjortor" som satt perfekt, vi få se om det blir ett köp längre fram i veckan. Nu måste jag först komma över mitt bh köp eller ja... Jocke måste komma över att jag har shoppat igen. Kan jag rå för att jag är född kvinna?! VA VA!!! Dessutom känns det aldrig som jag har köpt något när jag köper underkläder så då räknas det inte, så de så!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Eller hur!



you buy - you die! voff ;)

2008-09-03 @ 19:04:13
Postat av: Prylmani

I buy... you die! Hi hi...

2008-09-03 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0