Back in business.

Det vill säga: Jag känner att min prylmanin har återkommit idag. Idag köpte jag de där Ecco skorna, är väl nöjd med dem EGENTLIGEN men inte nöjd att vara 1000 kr fattigare på ett par sådana fula skor.

Min mamma piggade upp mig med ett litet porslinsfat från Mateus: (Mitt är vitt för jag har lite av "vita sjukan"):

Jag har länge funderat på att köpa ett sådant fat. Nu har jag alltså ett i min ägo, kanske ska ha flera i olika färger?! Min mani säger dock att det i så fall bara kommer att bli en ny Cult - design grej. Jag tror ärligt talat att Jocke inte överlever det. He he...

Hösten är också i antågande, så det fick bli några pumpor också i olika färger och storleker... Not my "stalj" men varje höst kan jag inte stå emot dessa pumpor i höstfärger:



Så jag antar att det är min "stalj" ändå!

Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0