Uppsala

Hade sett fram emot en skön helg i goda vänners lag och DET blev det också men var också förväntansfull när det gällde shoppingen. MEN JAG KÖPTE INGENTING! Var inne på JANEMARS men hittade inget som föll i smaken trots att de har två av mina favvo märken där Filippa K & Odd Molly. Provade en del men allt kändes OVÄRT! Tänkte köpa en Polo sport piké men kunde inte motivera att den var värd de 900 kr som den kostade. Vad är det för FEL på mig? Jag brukar aldrig backa?!

Utanför Hotell Gillet där vi bodde har en ny fin galleria byggts, glad i hågen traskade jag dit och gick in på GANT för att kolla om det fanns någon ny snygg skjorta till mig eller en ny yllehalsduk kanske?! Efter att ha spanat runt i butiken i 10 minuter upptäckte jag till min förskräckelse att det bara var IDIOTER som var därinne dvs. wannabe brats och snobbiga tanter, eftersom jag är lite för gammal för att vara brat så går jag väl under det sistnämnda då. * ha ha*

Jag rusade ut och det blev som sagt INGET KÖP! Livet suger!

Kommentarer
Postat av: Jojje

Kan säga att du glömde de Gubbar (tillhörde tanterna) som tyckte att de ägde världen....drygt värre ;)

2008-10-05 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0