Tradera

För ungefär tre år sedan upptäckte jag Tradera. Om jag minns rätt var det i samband med att jag en sen kväll satt och surfade efter Louis Vuitton väskor. Då var min högsta önskan att äga en äkta Louis Vuitton... mitt smurfande gjorde att jag hamnade på Tradera där det såldes inte riktigt så äkta väskor som jag önskade... Naturligtvis var jag då dum nog att köpa en kopia för 550 kr som jag visserligen sedan sålde för 750 kr... en ganska bra vinst såhär i efterhand?!

Ibland lägger jag ut lite kläder som jag tror är värda något och ikväll har jag faktiskt sålt för 825 kr! Känns helt ok... pengarna går till att betala en av de där ändlösa H&M fakturorna.

Ekorrhjulet går runt runt runt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0