Odd Molly

Idag har jag surfat runt igen efter kläder till min födelsedag... Har naturligtvis letat efter något snygg Odd Molly plagg. Var riktigt taggad att köpa ett Odd Molly plagg på Janemars i Uppsala i början av månaden men alla plagg som fanns där då var OVÄRT att köpa.

Nu har jag hittat två ursnygga plagg på sidandsally.com, blev ju nöjd med mina två nya blusar därifrån sist även om jag retunerade den röda skapelsen...

Vill ha den här underbara cardigan, men 1595kr är för mycket tom för shoppinggalna mig:



Kanske blir det den här istället:



Har haft en likadan fast med blå brodyr förut, den sålde jag för över 1000kr på Tradera. Nypris: 799 kr. Den här med röd brodyr är mycket snyggare...

Jakten fortsätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0