Musik

Jag har aldrig direkt köpt mycket plattor, när jag växte upp hade jag kompisar som spenderade hela deras studiebidrag på att köpa skivor. Men inte jag, köpte ju redan då (om inte något mer än idag) kläder och andra prylar. Ibland köpte jag ju lite musik för att inte verka helt ute och jag har en del Depeche Mode som jag absolut inte vill bli av med men ofta nöjde jag mig med att lyssna på musik gemensamt istället för enskilt. Jag har aldrig förstått vikten av att lägga en massa pengar på att köpa musik... och dessutom lära sig alla låttexter utantill även om jag kan MÅNGA DM låtar ord för ord.

Numera hittar jag sällan någon platta jag vill ha men den här måste jag ha:



Jag är inte lätt imponerad men efter att ha tittat på några youtube-klipp med honom är jag helt såld! Fantastiskt!

Musiken ska vara en inre personlig upplevelse för mig och det blev den nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0