Födelsedagspresenter

Nu i helgen var jag och Jocke ute på stan för att köpa födelsedagspresenter till mig. OK, det är ett tag kvar men då jag fyller nära jul gäller det att budgetera sina slantar ett tag innan. Lite tråkigt att köpa presenter till sig själv MEN Jocke är inte så bra på det där med presenter, även om han faktiskt har lyckats ett par gånger under de snart nio åren vi har varit ett par. I år önskar jag mig kläder, har länge ojjat mig över min kassa garderob eller gnälla om att jag inte har några snygga kläder det gör jag väl ALLTID!

Har också beställt några smurfer till mig från Jocke till födelsedagen, fullkomligen ÄLSKAR de små blå... jag blir liksom glad i hela kroppen när jag tänker smurferna. Har bland annat beställt en variant av rymdsmurfen som är en av mina absoluta favoritsmurfer:



Detta blir min tredje variant av rymdsmurfen, tyvärr hade jag inte råd att köpa varianten med blå dräkt för 1225 kr. Den här varianten kostade 250 kr vilket var tillräckligt dyrt. De allra dyraste smurfarna får jag vänta med tills jag har alla andra och då kanske köpa en eller två smurfer om året.

Vilka smurfproblem man kan ha... Smurf smurf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0