Födelsedag

Om ca två månader fyller jag år, ett tag kvar kan tyckas men jag har redan börjat fundera på vad jag ska önska mig. Eller rättare sagt vad mina närmaste ska GE MIG, här finns det inget: "Det är tanken som räknas". Det finns så mycket som jag faktiskt BEHÖVER. Det jag kommit på hittills är följande:

1. Tjatat ganska länge om svarta jeans - Filippa K har ett par dösnygga som min lilla sväggis gått och köpt! MORR!
2. Ett par nya vinterdojjor - höga Clarks, är arg på mig själv att jag inte köpte dem för halva priset förra vinter-rean för modellen ser likadan ut varje år.
3. En liten stereo, detta förslag har Jocke dissat rejält för han tycker att jag lika gärna kan köpa ett par högtalare till min KASSA laptop (vill ha ny!) och köra musiken därigenom. Ursäkta mig för att jag gillar en traditionell stereo där jag kan spela mina CD - skivor.
 4. Nya kläder, finns mycket snyggt men man får ju fasen knappt en ny (snygg) tröja för under 700kr nuförtiden. Vågar inte gå in på Bommerang för då hittar jag alltid något jag MÅSTE köpa så jag har inte varit där på ett tag nu.
5. Smufar, smurfar, smurfar... vad annars?!

Ja ja... jag har ju ett litet tag på mig att fundera ut fler saker jag bara MÅSTE ha. Sen är det ju jul snart också... Jiiipie... vaddå handlar julen om att ge?! Det handlar väl om att få, ELLER?! * hi hi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0