Ångest, ångest, ångest...

Nu har jag gjort det, IGEN! Shoppat kläder på nätet. Att jag ALDRIG lär mig att det inte brukar sluta "någe" bra... Får förmodligen skicka tillbaka allt och betala en massa extra returporto - rekommenderat!

Men vem kunde motstå denna klänning i asiatisk röd, inte porr-röd som vissa skulle hävda! Hi hi...



Jocke undrade givetvis när jag skulle ha nytta av denna skapelse, jag tänkte för mig själv:  - "Är han dum eller? He he" Men svarade jag kan ha den på julavslutningen, på min födelsedag, på julafton, på nyårsafton (kanske inte nyår eller förresten... varför inte?!) Märket är: Rules by Mary... men borde det inte EGENTLIGEN heta Rules by Tina?!


Kommentarer
Postat av: Kläder

Shopping på nätet är en rolig upplevelse! Jag gör också det. håller dela med oss!

2011-07-02 @ 12:28:00
URL: http://www.smartgirl.se/klaeder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0