Tomtefnatt

Nu när advent och jul snart står för dörren har jag nog fått lite tomtefnatt. Har köpt en ny sorts tomte som jag funderar om det är något att börja samla på:



Det finns massor av olika modeller och storlekar på Åsby men risken är nog att det bara blir en ny tillfällig mani som jag sedan såklart tröttnar på men begäret, begäret... vad ska man göra?!

Ska nog köpa dessa tomte-prylar också:

                 

Allt från den efterlängtade Tomte-serien från Cult Design.

Idag har jag smygstartat advent och tänt min underbara igloo som jag köpte igår. Damdididodamdam...

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag tror att det är dina samlingar som gör dig bankrutt ;)

Men många fina och söta saker finns det där ute som man kan tycka att man verkligen behöver, eller hur?!

2008-11-18 @ 20:46:48
Postat av: prylmani

Självklart är det mina samlingar som gör mig bankrutt! Är som sagt otroligt svag för sagofigurer...men ibland måste tom. jag hejda min prylmani.

2008-11-18 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0