Klänningångest!

Nu inför jul och nyår fylls alla klädbutiker med en massa vackra, fina, söta klänningar... Jag är verkligen sugen på att köpa en klänning och har också sett några stycken som jag kan tänka mig. Problemet är bara att jag börjar bli lite velig på äldre dar, så när jag väl bestämmer mig kommer det säkert inte finnas någon klänning kvar till mig! Dessutom vill jag inte se ut som någon tonåring bland allt rysch & pysch dvs. spetsar, volanger och rosetter.

Min klänningångest resulterade igår i att jag tröstshoppade en ny mössa och en ny sjal på den nyöppnade Vila - butiken här i stan. Ska nog lämna tillbaka allt imorgon...

Den klänning jag tycker är finast är (förutom en klänning på MQ, som jag inte hittar något foto på):



Dock finns den bara i nätbutik och jag ORKAR faktiskt inte skicka efter den pga risk för retur. Hi hi...

Så... vad fasen ska jag ha på mig på julafton?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0