Julplanering

Nu börjar julplaneringen... har idag köpt klänningen jag tänker ha på julafton (ej jag på bilden):



Den är EGENTLIGEN från Rules by Marys vår - och sommarkollektion, och jag TÄNKTE köpa den redan i våras men eftersom jag ibland går och velar lite för länge var klänningen givetvis borta då jag hade bestämt mig för att köpa den. Därför var jag bara tvungen att köpa den nu när jag hittade den på nelly.com. Jag kommer aldrig lära mig att jag inte ska handla på Smelly Nelly för jag brukar få skicka tillbaka det mesta därifrån... Men nu köpte jag ju faktiskt något jag velat haft länge... ehhh...

Jocke bli inte allt för arg på mig nu! SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Prylmani

Givetvis passade inte klänningen utan jag har skickat tillbaka den!

2008-11-25 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0