Glögg

Det bästa med att det börjar bli kallt är GLÖGGEN, istället för att hamstra prylar har jag istället varit till systemet och bunkrat dvs. rånat mig själv genom att köpa en massa årgångsglögg:



Det gäller att passa på för till första advent är det redan slut! Så var det i alla fall förra året... Passar ju också bra att ge bort i present senare kanske...

Hittade tidigare årgångsglöggar också i småflaskor. Har kvar dessa från förra året men vid ett svagt tillfälle lovade jag bort den godaste smaken hjorton till min gode vän T: 

 
Jocke däremot vill hellre ha saftglögg. Vad ska man säga?! Min pappa tycker i alla fall att det är himla roligt och har köpt två flaskor SAFTglögg till honom.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag måste hålla med Jocke, saftglögg är godast!!!

2008-11-07 @ 21:51:23
Postat av: Karl Jonsson

Jag håller med Big Bad Bröms. Har själv införskaffat samma flaskor.

2008-11-16 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0