Smurfa mer...

Idag lyckades jag "snika" åt mig lite smurfpengar av mamma, stackars henne. Mamma får fortfarande sponsra mitt smurfsamlande. Pappa var däremot mer ovillig, han hävdade att han inte hade några småpengar. När jag påpekade att sedlar också gick bra, fick jag till svar: - "Det kan du glömma". Hmmm... här glöms ingenting!

Snart kommer 10 smurfer till min samling ( ja... det stavas smurfer, varför vet jag inte...), bla. den här:


Tack "Holmfrid" i Falun & Svampbyn för att ni finns och förgyller i min vardag!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Smurfen på bilden....är det Framtidssmurf? Med tanke på att du sätter dig i skolbänken igen i höst menar jag ;) Kram mitt Karma

2008-07-28 @ 22:58:41
Postat av: paulina

åååh smurfarna!

Gu va längesedan, känns nästan som ja måste kolla på en smurffilm nu :D

2008-07-28 @ 23:05:50
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Prylmani

Ja, i höst blir jag Uppsala - student igen och du blir försörjningsskyldig! Hi hi...

2008-07-28 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0