Prylångest = Cult design

Jag har precis röjt i källaren för att leta efter lite prylar till svärmor och inser att jag har mängder av blomkrukor, ljuslyktor och vaser! Jag fyllde en hel kartong med bara prylar från Cult design som jag har tröttnat på och kände ångesten långsamt komma krypande.



Jocke frågade lite syrligt om jag hade räknat efter vad alla Cult design prylar sammanlagt har kostat men det vill jag absolut INTE räkna ut då blir bara prylångesten ännu större. Nej, det blir inte någon mer blomkruka, ljuslykta eller vas på ett tag nu, i alla fall inte från Cult design... He he...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vill tillägga att det var en robus FLYTT-kartong av model större och ingen liten skokartong!



Kram på dig Roboshopper!

2008-07-15 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0