Dagens inköp

Här är dagens inköp och det är miljövänligt (?) också: organic cotton från HM, mja... knappast troligt, hmmm... Köpte även en ursnygg sjal, har lite dille på sjalar, också! Men tyvärr hittade jag inget foto på den och jag orkar inte fota just nu.


Min motivation till dagens inköp var att jag faktiskt har en del auktioner uppe på Tradera nu, hoppas sälja bort några Svea tröjor som jag inte vill ha längre. Mina bruna Converse är det redan bud på, de har stått i garderoben en längre tid och jag har väl använt dem typ 2ggr. Skulle dock vilja ha ett par helvita Converse, kanske till nästa sommar eller om jag "springer" på dem någonstans snart... undra om de finns på rea någonstans nu?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0