Boomerangpsykos!

Idag startade Boomerangs slutrea! Jag var givetvis där och fyndade, skippade tom. en dag av sol & bad för att gå loss på min favoritrea. Det blev köpt en klänning som jag funderat länge på, två skjortor (mycket bra att ha inför hösten) och två toppar (sommaren är ju inte slut än!). Känner mig mycket nöjd och sammanlagt TJÄNADE jag 1700kr. Min pappa anser att man aldrig kan tjäna något på det viset men jag håller absolut INTE med! He he...

Smet naturligtvis in på min andra "favvo" butik Linda P för att kolla in om det fanns något där och Linda tog fram en underbar kofta från höst/vinter kollektionen som jag bara var tvungen att köpa (under har jag klänningen från Boomerang som nog är dagens kap):



Fick 10% rabatt fastän det inte vara rea på koftan. Tänk vad jag har "TJENAT" idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0